خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡

خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡


مورد داشتیم....
دختره رفته امتحان رانندگی بده
افسر پرسیده آینه کجاست؟
دختره گفته تو کیفمه !!!! ....بدمش؟!!!
دلیل مرگ افسر هنوز معلوم نشده جان تو!!!

.

.

 


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:




97 ﺩﺭﺻﺪ پسرایﺧﻮﺷﺘﯿپ ﺩﻭﺳﺖ دختر ﻧﺪﺍﺭﻥ

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﭼﺮﺍ !؟
ﭼﻮﻥ ﻫﺮﮐﯽ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ پسره ﺑﺎ ﺍﯾﻦ تیپش 100 ﺗﺎ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﭼﯿﮑﺎﺭ
ﻭ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ !


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:



میدونید خر چرا کلوچه نمی خوره؟؟؟
.
.
.
.
.
چون انگشت نداره ک دندوناشو تمیز کنه!!
اگه با من کاری ندارید من سریع برم دنبال اختراع وکشفیات بعدی

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:




بخونین از خنده بمیرین
.
.
.
.
پاکش کردم دلم نیومد بمیرین نمیدونم چرا اینقدر دوستتون دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد