خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡

خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡

اس ام اس جدید عاشقانه

عزیز دلم
می خواهم عشق بماند
و
لبخندی که هدیه لبهای توست
می خواهم من باشم و تو باشی
و
یک زندگی
سرشار از انعکاس ما...
می خواهم عاشقت باشم
...




* * * * * * * * * * *اس ام اس عاشقانه * * * * * * * * * * * *


ارساهر شب خوشبختبت را دعا می کنم...
ولی

فقط خدا می داند...
حسادت

امانم را بریده..

 

دقــــــ کردم...
پشت خنده های تلخی که هیچگاه کسی با ان...
شکــــ هم نکرد



اس ام اس عاشقانه

 

 قفس چنان به پرو و بال من سرایت کرد...
که عاشقانه بغل کرده ام حصارم را...
منم!
پر افتاده ی پرنده ای که پرواز کرده است...






هر شب خوشبختبت را دعا می کنم...
ولی
فقط خدا می داند...
حسادت
امانم را بریده...



اس ام اس عاشقانه



هزار بار به تو گفته بودم..
دلیل شیدایی یک زن,زیبایی مرد نیست...
وقتی که زخمهای دل مجروح زنی را می بوسد...!!




اس ام اس عاشقانه



دوست داشتن واقعی یعنی:
حـــــــاظرم محال من نباشی...
ولی خوشبخت باشی..









بعد از رفتن تو فقط ی بار دیگه میتونم قلبمو به کسی دیگه بدم...
اونم زمانیکه دکتر تایید کنه مرگه مغذی شدم







آرام بگیر دلم
تنگ نشو برایش
مگر نشنیدی جمله ی اخرش
تو اون کسی نیستی ک بخوام
دوسش داشته باشم




اس ام اس عاشقانه

برای آن همه احساس عاشقانه ی من,سکوت حرف  قشنگی نبود عزیزم



اس ام اس عاشقانه



بی تو حتی باران هم بوی تشنگی می دهد..




اس ام اس عاشقانه

یکی رفت
یکی موند
یکی از غصه هاش خوند
یکی برد
یکی باخت
یکی بخشید
یکی از آرزوش ترسید
یکی بد شد
یکی رد شد
یکی پا بند مقصد شد
تو اما باش ...
خدا اینجاس...



اس ام اس عاشقانه



فکرم
را
پر کرده...
فکر
اینکه
چگونه
به
تو
فکر
نکنم



از همه غم انگیز تر وقتیه که,کسیکه دوسش داری هیچ تلاشی واسه نگه داشتنت نمیکنه



ارسال توسط:8426***0939





یادت باشه تو دنیایی که همراه اول و آخر "خداست"
هیچ کس تنها نیست
روزگارتون ...."خدایی"



 
توسط:1586***0910

قفس چنان به پرو و بال من سرایت کرد...
که عاشقانه بغل کرده ام حصارم را...
منم!
پر افتاده ی پرنده ای که پرواز کرده است...






هر شب خوشبختبت را دعا می کنم...
ولی
فقط خدا می داند...
حسادت
امانم را بریده...



اس ام اس عاشقانه



هزار بار به تو گفته بودم..
دلیل شیدایی یک زن,زیبایی مرد نیست...
وقتی که زخمهای دل مجروح زنی را می بوسد...!!




اس ام اس عاشقانه



دوست داشتن واقعی یعنی:
حـــــــاظرم محال من نباشی...
ولی خوشبخت باشی..









بعد از رفتن تو فقط ی بار دیگه میتونم قلبمو به کسی دیگه بدم...
اونم زمانیکه دکتر تایید کنه مرگه مغذی شدم







آرام بگیر دلم
تنگ نشو برایش
مگر نشنیدی جمله ی اخرش
تو اون کسی نیستی ک بخوام
دوسش داشته باشم




اس ام اس عاشقانه

برای آن همه احساس عاشقانه ی من,سکوت حرف  قشنگی نبود عزیزم



اس ام اس عاشقانه



بی تو حتی باران هم بوی تشنگی می دهد..




اس ام اس عاشقانه

یکی رفت
یکی موند
یکی از غصه هاش خوند
یکی برد
یکی باخت
یکی بخشید
یکی از آرزوش ترسید
یکی بد شد
یکی رد شد
یکی پا بند مقصد شد
تو اما باش ...
هدا اینجاس...



اس ام اس عاشقانه



فکرم
را
پر کرده...
فکر
اینکه
چگونه
به
تو
فکر
نکنم



از همه غم انگیز تر وقتیه که,کسیکه دوسش داری هیچ تلاشی واسه نگه داشتنت نمیکنه



ارسال توسط:8426***0939





یادت باشه تو دنیایی که همراه اول و آخر "خداست"
هیچ کس تنها نیست
روزگارتون ...."خدایی"



 توسط:1586***0910

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد