خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡

خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡


سری جدید و توپ ترین اس ام اس های خنده دار


سری جدید و توپ ترین اس ام اس های خنده دار




عاغا امروز مامانم ذاشت برا شاگرداش از مضرات تلویزیون و کامپیوتر میکفت که چشو ضعیف میکنه و شما بچه این باید قدر چشمتونو بدونین
یکی از شاگرداش بلند شده گفته : خانم بیل گیتسم ( مدیونی فک کنی نمیدونم کیه ) نمیذاشت بچه ش تلویزیون نگا کنه
مامانم -__-

 


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:



یکی ازکتابای مورد علاقمو ب دوستم قرض دادم,بعد ۲سال خواهش تمناازش پس گرفتم..
آخرهرفصلش باخودکارنظرشونوشته,ته کتابم تاریخ زده وامضاکرده!!!!!!
آخه کدوم جونوری تو صفحات کتاب از صاحب کتاب تشکر میکنه و قلب میکشه:s
نویسنده کتاب دیشب اومده تو خوابم خون گریه میکرد بیچاره،گفت اگه ازش بگذریا دیگه نه من نه تو!!!

 

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


کیا قبول دارن؟!
آدم باید یکیو داشته باشه
که وقتی نگاش میکنه دلش یه جوری بشه…
.
.
من ک این حسو نسبت به لواشک دارم :-))))


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


بعد از مدت ها امروز یه چی خریدم که روش نوشته بود “Made in iran”

چند بار چشامو مالیدم تا مطمئن شم اشتباه نخوندم!
بغض چنگ انداخته تو گلوم! خدایا شُکرت! بالأخره ما تا جایی پیشرفت کردیم که تونستیم به ” تکنولوژی پیچیده سیم ظرفشویی” دست پیدا کنیم!


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


گودزیلای داداشم ۸سالشه به من میگه وقتی من دارم تو عصبانیت حرف میزنم نخند
روشن شد؟؟؟ روشن نشد روشن کنم بعد همینجوری مات نگاش کردم میگه اگه هنگی ریستت کنم:|


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


ینی امکان نداره اگه به یه دختر که با اینترنتش مشکل پیدا کرده بخوای توضیح بدی که چجوری درستش کنه آخرش مجبور نشی بگی: کامپیوترت خرابه باید یکی دیگه بخری سری جدید و توپ ترین اس ام اس های خنده دار  http://funny-sms.blogsky.com/
حقیقت تلخیه که باید پذیرفت


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


تا حالا شده غذایی بخورین،بعد آخرش بفهمین یه ناخن با یه موی رنگ شده افتاده توش.
.
.
.
برای من اتفاق افتاده خیلی هم خوش مزه اس.امتحان کنید.
… هم خودتی http://funny-sms.blogsky.com/


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…:::  خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خودکشی کرد!
این حادثه زمانی رخ داد که یک دانشجو هنگام سخنرانی برای جمع بستن کلمه “روش” از واژه “روایش” استفاده کرد…!!!


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


به بعضیام نباید هیچی گفت،فقط باید یه جور نگاشون کنی که تا عمر دارن نتونن سر بلند کنن


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


مورد داشتیم:
دختره گفته برای اینکه با ما باشی
باید خیلی بالا باشی..
طرف هم برگشته گفته:
اشتباه نکن!
برای اینکه با شما باشم
احتمالا” اول باید لاشی باشم…که نیستم.
پس
هررررررررررررررررری


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


سوتی من روداشته باشیدچندوقت پیش مادردوستم آمده بودخونمون وقتی میخواست بره گفت ان شاءالله خوشبخت بشی دخترم من میخواستم بگم خوشحال شدم اومدیدگفتم خوشبخت شدم ازبس خندیدمن آب شدم


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

 

…::: خفن ترین و باحال ترین اس ام اس  و جوک های خنده دار :::…


:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:


مکالمه ی امروز صبح بین من و بابام:
بابام:پسرم بیا کارت دارم!!
من:ها
بابام:ها چیه بگوو بععله!!!
من:خب بعععله؟؟
بابام:چهار دستوپات نععله خخخخخ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد