خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡

خنده دارترین اس ام اس های جدید

خفن ترین اس ام اس های طنز و جوک های جدید ایرانی - ازخنده بترکید㋡

آدم از وسط نصف بشه ولی ضایع نشه +عکس


طنز خیلی خیلی جالبناک



http://s5.picofile.com/file/8159490800/%D8%B7%D9%86%D8%B2_%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%AF%D8%A7%D8%B1.jpg


یه روز تو پیاده رو داشتم می رفتم ، از دور دیدم یک کارت پخش کن خیلی با کلاس ، کارت های رنگی قشنگی دستشه ولی این کارت ها رو به هر کسی نمیده ! 

به خانم ها که اصلاً نمی داد و تحویلشون نمی گرفت، در مورد اقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد و معلوم بود فقط به کسانی کارت میداد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته باشند...

احساس کردم فکر میکنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام رنگی خیلی خوشگل و گرون قیمت رو نداره ، لابد فقط به آدم های با کلاس و شیک پوش و با شخصیت میده ! بدجوری کنجکاو بودم بدونم اون کارت ها چین !! با خودم گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن خوش تیپ و با کلاس راجع به من چیه ؟! منو تائید می کنه ؟!

 

کفش هامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش نشسته بود پاک بشه و برق بزنه ! شکمو دادم تو و در عین حال سعی کردم خودم رو جوری نشون بدم که انگار واسم مهم نیست ! دل تو دلم نبود ! یعنی به من هم از این کاغذهای خوشگل میده ؟! همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با لبخندی بهم نگاه کرد و یک کاغذ رنگی طرفم گرفت و گفت : اقای محترم ! بفرمایید !

قند تو دلم اب شد ! با لبخندی ظاهری و با حالتی که نشون بدم اصلا برام مهم نیست بهش گفتم : می گیرمش ولی الان وقت خوندنش رو ندارم !

چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اون قدر هول بودم که داشتم با سر می رفتم توی کیک ! وایستادم و با ذوق تمام به کاغذ نگاه کردم ، فکر می کنید رو کاغذ چی نوشته بود؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیگر نگران طاسی سر خود نباشید ! پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا !!http://s5.picofile.com/file/8159469618/funny_trol.png

... عکس طنز ضایع


طنزهای پیشنهادی:


باحال ترین استاتوس های خفن فیس بوکی


به این می گن دختر باحال و خفن+عکس


شگردی عجیب برای بغل کردن خانم ها+عکس


خیلی باحال+انیمشنhttp://s5.picofile.com/file/8153586192/funny_sms_blogsky_com_3.gif


نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 17:26 http://rayhaneemami.blogsky.com

خخخخخخخخخخخخخ باحال بوددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد